دوربین Canon LXUS 175 بدنه ای کوچک بهمراه کیفیت بالا
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

در این پست میخواهیم یکی دیگر از محصولات کانن را معرفی و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.دوربینی که قصد معرفی داریم دوربین کانن جدید IXUS 175 دوربینی با بدنه ی ای کوچک و سبک و کیفیت عکسی مناسب و ایده آل است که حسگر CCD 20 مگاپیکسلی دارد و کیفیت فیلمبرداری آن HD 720 است. این دوربین صفحه نمایش ثابت ۲٫۷ اینچی دارد .سالن تولد کودک

 همانطور که گفتیم دوربین «LXUS 175» محصول شرکت «کانن» است. این شرکت تولیدکننده‌ی انواع دوربین عکاسی و فیلم‌برداری و لوازم جانبی آن است. این دوربین کوچک و جمع‌وجور ۱۲۶ گرم وزن دارد و در ابعاد ۹۵٫۲ × ۵۴٫۳ × ۲۲٫۱ طراحی شده است. با روشن‌شدن دوربین لنز آن به سمت بیرون باز می‌شود. در پشت دوربین صفحه‌نمایش LCD در سایز ۲٫۷ اینچ با دقت ۲۳۰۰۰۰ نقطه قرار دارد. عکاسی نوزاد


همانطور که گفتیم دوربین کانن Canon IXUS 175 از جمله دوربین های کامپکت ارزان قیمت و میان رده ای است که در ژانویه ی ۲۰۱۶ معرفی شده است . همچنین در کنار این صفحه‌نمایش دکمه‌های تنظیمات و منو قرارگرفته و در بالای دوربین دکمه‌ی شاتر و دکمه خاموش و روشن قرار دارد. حسگر این دوربین از نوع CCD با دقت ۲۰ مگاپیکسل است. لنز دوربین LXUS 175 با فاصله‌ی کانونی ۲۲۴-۲۸ میلی‌متر، دارای بزرگ‌نمایی ۸ برابر اپتیکال است. اگر بخواهیم بیشتر درباره مشخصات فنی این دوربین بگوییم با توجه به پردازشگر تصویر DIGIC 4 این دوربین ، حداکثر رزولوشن عکاسی آن ۵۱۵۲×۳۸۶۴  است و دامنه ی حساسیت آن نیز ۱۰۰-۱۶۰۰  می باشد. که با این دوربین کیفیت تصاویر عالی را تجربه خواهید کرد.

از بابت فیلمبرداری باید بگوییم که این دوربین باکیفیت HD با حداکثر سرعت فیلم ۲۵ فریم‌برثانیه فیلم‌برداری می‌کند. حساسیت این دوربین از ۱۰۰ شروع می‌شود و تا ۱۶۰۰ قابل ‌تغییر است. همچنین باید بگوییم که وزن اندک این دوربین که تنها ۱۲۶ گرم است و ابعاد آن که بینهایت کوچک است  آن را در میان دوربین های کامپکت دوربینی بسیار سبک و ساده ساخته است که به راحتی در جیب جا می شود و می توان آن را با خود همه جا برد و به آسانی مورد استفاده قرار داد.

همچنین این دوربین دارای زمان‌سنج خودکار و فلاش است. گفتنی است که تصاویر ضبط‌شده با این دوربین روی کارت حافظه  SD, SDHC, SDXC ذخیره می‌شود.  همانطور که گفتیم این دوربین از حالت های عملکرد خودکار هوشمند، حالت تشخیص صحنه، حالت اقتصادی و کم مصرف برای حفظ باتری برخوردار است. اینها مشخصات بسیار خوبی است. همچنین باید بگوییم  این دوربین همچنین به حالت زوم خودکار نیز مجهز است که کار زوم کردن روی سوژه و حفظ فوکوس آن را راحت می سازد.

    باید یادآوری کنیم که با توجه به پردازشگر تصویر DIGIC 4 این دوربین ، حداکثر رزولوشن عکاسی آن ۵۱۵۲×۳۸۶۴  است و دامنه ی حساسیت آن نیز ۱۰۰-۱۶۰۰  می باشد. اما باید بگوییم که متاسفانه این دوربین قابلیت عکسبرداری با فورمت Row  را ندارد.

اتصالات، حافظه و باتری

از بابت اتصالات و رابط های این دوربین نگرانی نداشته باشید. در این دوربین امکان اتصال به WiFi و NFC ندارد و برای انتقال فایل ها به رایانه می توان دوربین را کابل USB 2.0  به رایانه متصل نمود . عمر باتری این دوربین با توجه به استانداردهای CIPA 220 عکس است . حال آنکه حداقل عمر باتزی در دوربین های کامپکت ۲۴۳ عکس است که دوربین۵  IXUS 17 باز هم در این امر ضعیف تر است.
قابلیت های  Canon LXUS 175 :

    دارای حسگر CCD به اندازه ی ۱/ ۲٫۳ اینچ با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل

    دارای حساسیت ۱۶۰۰-۱۰۰

    توانایی لنز زوم ۲۲۴-۲۸ میلیمتری با دیافراگم F3.2- F6.9

    دارای لرزشگیری نوری تصویر

    دارای صفحه نمایش ثابت ۲٫۷ اینچی

    دارای ۰٫۸ فریم بر ثانیه عکاسی پی در پی

    دارای ۱۲۸۰×۷۲۰  رزولوشن ویدیو

    دارای ۱۲۶ گرم وزن با اندازه ی ۹۵x54x22  میلیمتر


منبع:

عکاسی





:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: